2011. november 29., kedd

Vastag, hagyományos szürke férfi szövetkabát - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladó egy sötétszürke színű, dupla gombsoros, hagyományos férfi szövetkabát.
Nem vagyok benne biztos, hogy L-es méret, ezért kérlek nézd a mért adatokat!
Nem szöszölődős az anyaga, igazi masszív ruhadarab. Elöl két zseb található rajta. Mivel sokáig állt a szekrényben tisztítani kell.
Sajnos kettő apró hibát találtam rajta. Hátul a felsliccelésnéla bélésanyag meg van varrva, de ez nem befolyásolja a küllemét, egyébként fényképeztem. A másik, hogy a hajtókáján találtam 3 kis barna foltot, ami szerintem apró sárfolt, ezért tisztításnál ki fog jönni.
Nehéz ruhadarab, 3-4 kg körül van a súlya.
Kérdésre szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-12-02 21:43
. Vastag, hagyományos szürke férfi szövetkabát - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése